Minigin_annesi0 şöyle anlatayım canım ben 10+2yken normal kontrole gittim doktor baktı kalp atışını dinletti sıkıntı yok dedi asistanına ultrason kağıdı almak için gittim. Bana ikili tarama istiyor musun dedi bende evet dedim ama haftaya falan çağıracak diye düşündüm bu arada ultrasonda 11+5 gözüküyordu. Sonra bana 2 tane kağıt verdi ve kan vermeye git dedi 1 tüp kan aldılar o kadar yani doktorumun haberi dahi yoktu. Ve üstüne bana sonuç çıkınca gel bile demediler 1 ay sonra gel dediler. Sonra burda araştırdım yanlış yapıldığını anladım o dönemde memlekete gitmiştim aslında sonuçlar çıktığın da evimdeydim fakat gitmedim çarşamba özelde doktoruma randevum var tekrarlatmayı düşünüyorum. Saat 12 itibariyle 13 haftalık oldum inşallah ikili tarama için geç kalmam