kediannesi60 Nisann26 vajinal ağrı baya var bu kramp bel ağrısı nefes darlığı 30 haftadayız ama erken basladı sanki ya😞
Nisann26 kediannesi60 Ben de yalnızca ben mi yaşıyorum bu belirtileri diye tereddüt ediyorum. Umar normaldir 🙏
Elif05_ Nisann26 normal benimde 30.haftada başladı vajina ağrısı sonra kasılmalar ve bebek toplanmalari basliyo
Elif05_ Ozie1993 Allahim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 32+1 deyim de bazen bebegin olduğu yerleri sert hissediyorum sizdede olmuş muydu
Tugbaras annesi_ Tam 35 hafta mi benim 35+2 henüz sezeryan günü vermedi doktorum birde bebeginizin kilosu boyu nasıl acaba
deno1 Nisann26 ölüyorum resmen 2 dakika ayakta kalamıyorum çok kötüyüm bel agrisi üstüne bulantı başladı hasta gibiyim ya 😑
Ozie1993 Elif05_ evet tabi hala oluyor taş gibi hatta bi kasılıyo insanın kalp atışları değişiyo resmen
fnurahmeet Kızlar bende 31 haftalığm benim kasık ağrım da çoğaldı vajinal ağrmda var egilemyrmm bile ağrı oluyor ama bebeğim kendini geceleri çok kasıyor taş gibi ediyor sürekli sık sık sizinde öyle oluyor mu ??
Nisann26 fnurahmeet Bu haftalarda herkes te hemen hemen benzer şeyler oluyor canım. Hayırlı zamanda kucağımıza almak nasip olsun. Çok zor haftalar sanırım
fnurahmeet Nisann26 Amin canım inşallah ama insan gene endişeleniyor ilk gebelikte bilmediğimiz için 😏😒😊
Ygzalp_16 Ya bende 31 hafta oluyorum yarın karnım çok sert kasılma değil yani bu bebek toplanması dedikleri bence ama ben dışardan görmüyorum inşallah sıkıntı yoktur korkuyor insan…
Nisann26 Ygzalp_16 Sertleşmesi normal canım, bazen gaz olduğundan dolayı da sertleşme oluyor.. Aman sancın, ağrın olmasın da 🙏
seymatpl Bende 31+1im. Sabahları uyandığımds genellikle vajinam ve karnımın altı ağrıyor. Onun dışında gün içinde bi ağrı yaşamıyorum. Ayakta uzun süre kalırsam belim ve kuyruk sokumum ağrıyor.
Nisann26 seymatpl Aynı o durumdayım ben de canım. Sen yakın zamanda doktora gidecek misin, benim daha 2 haftam var muayene olmama sabırsızlıkla bekliyorum bakalım