31+4 deyim daha hiç bir belirti yok bende mi anormallik var anlamadım herkes mide bulantısı kasık ağrısı bel ağrısı yazıyor ben eğer midem yanarsa midem bulanıyor ayakta kalırsam belim ağrıyor kasıklarım da bebek aşağıya çok baskı yaparsa oluyor 🤣🤣 beni de aydınlatın