alpinannesiiii doktorunuz yurtdışında bazı bebekleri anne karnında doğum pozisyonuna elleriyle çeviren doktorlara da inanmıyordur kesin. Neler neler oluyor dünyada… Ters olursa çok şükür sezeryan seçeceğiniz var. Dünyanın sonu değil. Ama bebeğinizin ters doğmasından daha iyi. Ters doğumda birsürü olumsuz seçenek oluyor