Bende 36+2 yim gecen haftaşarfa korona gecirdim kan sulandırıcı igne oldum günde 2 litre su tükettim bol bol paça corbası sarımsak falan içtim ama dün kontrole gittim suyum azalmıs 😧 koronaya baglı olarak düşündüm ama 🤔 bu haftadan sonrada su artmazmış aynı kalırmıs günden güne azalırmış😐 benim durumumda olan varmı bu haftada suyu azalan 🙄