Asiyes Pinaryavz perinatoloji nasıl baktı kaçak var mı vs diye sizlere ? Bende gideceğim hep diken üstündeyim , bu hafta kontrolüm benimde
Pinaryavz Asiyes ben direk bu bölüme gitmedim aslında devlet hastanesinde bu bölümde tanıdığım doktora sadece detaylı ultrason a gitmiştim normal haftamda zamanı geldi yaptırayım dedim. Ondan bir hafta önde de normal dr kontrolüm vardı suyu vs herseyi normal dedi bana bi gittim beni 20 gündür izne çıkarttı orada öğrendim azaldığını direk dr da her hafta takıp etcem seni dedi .
Pinaryavz dml33 bana sadece suyu azalmış hemen evdeysen yatıyorsun çalışıyorsan işi bırakıyor sun rapor yazcam dedi . Böyle hiç yaptığı şeyleri anlatmıyor yaptımı öyle bir test onunda bilmiyorum nasıl yapıldığını . Kan tahlilleri istedi mikrop varmı diye crp bakıyor falan hemogram bu şekilde gidiyoruz bakalım
Asiyes Pinaryavz anladım benim suyun 2 haftadır azalmaya başladı ve perinatoloji gönderdi cuma gidicem bakalım öncesinde havuç suyu vs demedim işe yaramadı etken doğum olur mu olmaz mı vs diye riskler için gidicem bana da dua edin lütfen
TubaDMR4 Reis_Ailesi bende de sıvı azalması var havuç suyunu içemiyorum midem bulanıyor ama havuç yiyebiliyorum günde 4-5 tane. Yine aynı etkide olabilir mi acaba ya
Reis_Ailesi TubaDMR4 bilmiyorum olur heralde ama havuç suyu kürü olarak bu uygulanıyor ibrahim saracoglunun kürü internetten bi bak istersen
Pinaryavz Asiyes bana da ilk dediğinde doktor çok korktum dinlenmekten ve bol sıvı almaktan dua etmek den başka bir çaresi olduğunu düşünmüyorum . Çok riskli durumda olsa zaten eve yollamaz dr lar bu süreç bu şekilde devam edecek hem suyu hem kanaması olanları duydum 2 hafta sonra toparlandı dediler. Rabbim nasıp edecekse hiçbir şey olmaz ama etmeyecek se zaten suyu azalmasa bile birsey olır gönüllü ferah tut pozitif her okuduğun kötüyü kendine yorma . Tek sorun yatmak olsun yeterki bebekler iyi olsun zamanında doğsunlar da
Selma__ Asiyes canım bende de su azalması var şuan da hızlı bi şekilde sınırın altına düştü nasıl suan durumun suyun idare etti mi
Asiyes Pinaryavz keşke yatarak düzeleceğini bilsem , hep birşey olcak korkusu tam atlatmıştım rahatlamıştım şimdi bu su korkusu beni zorluyor , yatıp dinlenil bol sıvı içip dua ediyorum başka çarem yok maalesef , allaha emanet yavrularımız
Asiyes dml33 benim hep düşük seyrediyor sıkıntı etmiyor , şekerim vardı düzelttik neden böyle birşey oldu aklamadım bakalım beklemedeyiz
sofyadilosh 1ilyda-61 bende 29 haftalıkken corona geçirdim 1 hafta birşey yiyip içemedim karantina bitince doktora gittiğimde suyumu sınırda olduğunu söyledi devlete gittim oradakilerde aynı şeyi söyledi 1 hafta araştırma hastanesinde yatırdılar tabi bu arada ben deveci armut suyu havuç suyu içtim günde 2 şer bardak ve de en az 2 litre su içtim. Eğer sıvı azlığı plesental kaynaklı ise yediğiniz içtiğinize dikkat ederseniz toparlarsınız ben protein ağırlıklı bol omega 3 lü bir besin takviyesiyle besledim ve bu şekilde toparladım bugün 33+5 im kontrole gittiğimde doktor suyumu çok güzel olduğunu söyledi yani yaptığım şeyler işe yaradı sizde o şekilde yapabilirsiniz
Reis_Ailesi MerveK06 katı meryve sıkacağı ile taze olarak kendin sıkman daha faydalı. Ben hastanede yattığım için eşim sağolsun her sabah taze sıkıp evde getirdi bana
freuze MerveK06 A101 ve carrefour marketlerde istegelsin uygulamasında bulabilirsiniz. Ben ilk önce exzotic marka almıştım istegelsin den. Daha sonra katı meyve sıkacağı bulup onunla sıktık.
Reis_Ailesi Asiyes ilk yatırıldığımda serum taktılar 2 gün boyunca sonra idare edecek kadar suyum olduğu için hergun ultrasonla bakıp nst ye bağladılar kalp atışlarını takıp ettiler bebeğimin. Onun dışında hemşire saatte bir kalp atışlarını ufak bir cihazla dinledi 2 ay bu sekilde geçti. Kalp atışlarında düşüş olduğu an doğuma alcaz demişlerdi ama iyi gitti 37. Haftada artık doğuma alabiliriz dediler ve aldılar. Çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu kızım ve suanda 6 yaşında
Asiyes Reis_Ailesi maşallah öyle de müdahale edebiliyorlar yani , ben şuan sadece bana bağlı düzelmesi napıxam diye düşündüm hep inşallah o raddeye gelmem de kaçıncı haftada karşılaştınız bununla
TubaDMR4 Reis_Ailesi aynen baktım ona ama midemi çok bulandırıyor bi türlü içemiyorum ısırarak yiyebiliyorum ama
Hilal-58 1ilyda-61 özel hastaneye gittiğimde beni doktor çok korkuttu suyun çok azalmış falan dedi ilaç verdi serum falan bağladılar bol su içtim havuç suyu tükettim 1 hafta sonra devlet hastanesine göründüm suyun gayet normal dedi. Bazen doktorlar korkutabşliyor tek doktora görünmeyi bence Bi kaç doktora da görünün
Oznurkk 1ilyda-61 benim de suyum sınırdaymış azalmış dün ölçüldü 88 ml çıktı. 23+3 haftalığım. Sızıntı felan yok ama niye böyle oldu bilmiyorum. Doktorum bol su ve dinlenme önerdi . Bir başka doktor ise haftada 3 kez havuç suyu iç dedi ama bir bardak fazlası şekerin varsa yükseltir 🥺