Lilaaa Kızlar yumurtlama günü gece değerlendrdm. Ertesi gün öğlen test yaptm çatlamıştı. Ama sadece yumurtlama günü ilişki oldu bu şekilde gebe kalan var mı
AnnelikHayali Lilaaa ben 👍🏻 Korumasız tek ilişki yaşayıp yumurtlama günüme denk geldiği için hamile kalmışım.
Lilaaa Allahneverdiysee ya gercekten mi 😇 bide bşey sorucam yumurtlama gününden 5 gün sonra rahmimde iğne batması gibi ağrı oldu birden acaba belirti olabilir mi bu kadar erken
maviay246 Lilaaa Canım benimde yumurtlamadan 4 gün geçti benimde kasıklarımda belimde agrı var bende merak ediyorum yerleşmeden falan mı acaba reglime 3 gün var inş gebe kalmışızdır 😇🤗🥰🤲🤲🤲
Bfduam Erdemir93 yumurtlamadan 5 gün önce mi hamile kaldın? Lilaaa sonucu haber verir misin, inş vardır:)
misslaviniaa Lilaaa ben takvim kullaniyorum canim ne kadar dogru ne kadar yalnis gosteriyor bilmiyorum..yumurtlama gunumm kasim 26 gosteriyor ama iliskimiz 30 ve 31 oldi..bilemiyorum iste yumurtlama gunum egerki klgecikmis olursa hamile kalabilirim😔
misslaviniaa Lilaaa ben takvim kullaniyorum canim ne kadar dogru ne kadar yalnis gosteriyor bilmiyorum..yumurtlama gunumm kasim 26 gosteriyor ama iliskimiz 30 ve 31 oldi..bilemiyorum iste yumurtlama gunum egerki klgecikmis olursa hamile kalabilirim😔
Elfs Lilaaa yumurtlama testi yapmadığım için yumurtlama gününü bilmiyordum adetimde düzensiz o ay 6 kere olmuş ilişki biri yumurtlama gününe denk gelmiş
funnymummy Bende sadece çatlama gününü değerlendirdim bakalım adetime 10 gün var daha ama bence tutmadı
Lilaaa funnymummy sat ne zaman canm kaçıncı günde gördün catlamayı hemen hemen aynı sanırım günlerimiz. İnşallah tutar canm öyle düşünme😘
Lilaaa maviay246 ayy inşallah canım hayırlı haberler alırız🤲gerci benm tsh 3 lerde tutar mı bilemiyorum 🤷🏻♀️
Sevdapl misslaviniaa takvim yanlış gösteriyor. 14. günü yumurtlama gösteriyordu ben de. Ovülasyon testinde negatif çıktı. Bugün 19. günüm ve pozitifi gördüm.
Lilaaa misslaviniaa takvim doğru göstermeyebiliyor yani denk gelmesi çok nadir o yüzden ovulasyon testi kullan bence canım öyle emin olabilirsin
Lilaaa Sevdaklpr_41 ay hadi hayırlsı bakalm gerci benm tsh suan 3 lerse inşallah sorun olmaz bu değer