Burcuozerdem Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım benim benim de öyleydi ilk içeride kese etrafında kanamam görüldü onu da çok panik olmuştum sonra kahverengi akıntım geldi 11 haftalıkken birden benim de öyle cıs yapar gibi kırmızı akıntım geldi hemen doktora gittim iğne yaptım ama durdu çok şükür ama kahverengi lekem hala gelmeye devam ediyor benimde prog Están kullanıyorum ve haftada bir iğne mi yaptırıyorum Şimdi bir de eşim aşağıda inşallah yukarı çıkması için dua ediyorum. Siz kaç haftalık oldunuz 6 haftalığı doldurdunuz mı