Dav Canım ben de 5. Hafta gibi olmuştu hemen gidip göründüm progestan vermişti 2 hafta kullandım kontor zamanımdı ilacın bitimi gittiğimde kontrol etti bırak dedi. Yani kahverengi kırmızı lekelenme, yeşil sarı akıntı risk olarak görüyorlar ama hemen modunu düşürme. İlişkiden kaçın doktor kontrolüne gidene kadar doktorum bana öyle demişti. Şükür sonrasında sıkıntı kalmadı. İlaç mide bulantısı, hazımsızlık, halsizlik gibi yaparsa da danış doktoruna hemen o etkileri kesici bir ilaç daha veriyor.