-Arya- kadın doğum doktoru eğer gebelik diye yazarsa tanıyı ücret cikiyomuş katkı payını ödüyosunuz demişti bana eczacı. kalp damardan kan hastalığı gibi bi tanı yazarsa ücret çıkmaz dediydi bizde dahiliyeden çıkarttık venöz yetmezlik yazmıştı ücret vermedim öyle olunca