-Arya- Kızlar kadın doğum doktoruma yazdıracağım bugün raporlu şekilde alacağım, bu şekilde ücretsiz mi oluyor bilen var mı? (arama butonu olmadığı için bakamadım maalesef)
Esragkce -Arya- hayır canım sigorta bir kısmını karşılıyor. Bende enox 4000 vuruluyorum 2 aylık ilac yazmıs 1900 tl ödemem gerekirken raporla 230 tl ödedm
Esragkce elizli_gunler nasıl ödemeden alıyosunuz birde raporununz devlet hastanesinden mi cıktı ben özele gidiyorm. Devlet hastenesinden cıkan raporla çok daha az ödeniyo diye duymuştum
Aslihan2 -Arya- raporda tanı kodu önemli yani hamilelik icin veriliyorsa devlet %80 i ödüyor ama kalp damar cerrahisinden sanırım ordan tanı konuyorsa %100 devlet ödüyor bende %80lisinden aliyorm raporda tanıya 022 koduyla yani gebelikte derin flebotromboz yazıyor bu yuzden ucretsiz alamıyoruz siz rapor hazirlatirken bu sekilde bu kodla yazdirmazsaniz ucretsiz alirsiniz
EmnChn -Arya- ben ssk liyim belki ondan ödüyorumdur. Bilemedim ki şimdi. Vermeyenlere de sormak lazım.
elizli_gunler Esragkce hayır özel hastaneye gidiyorum. Raporu verdim eczaneye toplu şekilde veremeyiz, birer kutu veriyoruz dediler. Her hafta uğrayıp birer birer kutu alıyorum
Myyaren -Arya- ben 6 aydır kulanıyorum 2 aya bi 30 kutu alıyorum ama hiç bi şekilde ücret ödemiyorum raporlu geveligimin başından belli kulanıyorum
-Arya- Aslihan2 Ben covid oldum 35 haftalığım o yüzden kullanıyorum ama az önce aldık hiç ücret ödemedik
ikizleri_beklerken34 Tanıya göre değişiyor sanırım. Özel hastaneye gidiyorum SGK lı giriş yapıldı ücret ödemeden alıyorum kadın doğum doktorum çıkardı raporu
Buseali7 Doktorum bana raporu geçen ay çıkarttı ve direk rapor çıkınca eczaneden ücretsiz aldık eczacı artık direk gelip her ay ücretsiz alabileceğimizi söyledi