NeslihanCaykara Elfszgn hadi bakalım hangisi hayırlısıyla 🙏 bizimde normal gidiyor şuan ama ikiside zor bence.kaderde ne varsa pnu yaşıcaz
HilalKavak NazLByrmgLuu kaşıntı hormonlardan oluyormuş bende doktor doğurunca geçecek dedi heryerim morardı kaşımaktan tüm vücudum kaşınıyor kremi yok ilacı yok çok zor geçiyor bu son ay
Buseguzel Ravzam ayva iyi geliyor yazıyordu ayva yedim inş iyi gelir ve uyurum artık gözlerim acıyor 😔
Buseguzel Ravzam nolcak böyle isyan etmiyorum ama uyuyamayınca da alt üst oluyorum sersem gibiyim 😔🤷♀️
Rain81 Daha şimdi yatağa geçtim 👀 uyurum inşallah 😩 uyku neydi uyumak neydi 😂 uyku huzurdu uyku sevgiydi uyku fedakarlıktı 😬😬 uykusuzluk başıma vurdu ne saçmaladım be 🤪
MerveAkbs Hafta ama ben şimdiden uyuyamıyorum ilerleyen zamanlarda ne olur düşünmek bile istemiyorum 😟
Zeynebinannesi Yine uyuyamayanlar listesine girdim kac gundur hastaneye gidiyoruz geliyoruz sancilardan son 1 haftamiz kaldi dua edin bugun dogum yapayim ya 39.haftama girdim bugun daha fazla belirtiler var insallah sancim gelirde doguma giderim 🤗