Ebruuuusalman asdfg3 sifadaki doktor telefon numarssi veriomu hani acil bse oldugunda ulasip sormak icin
Ebruuuusalman asdfg3 canim sana bse sorcam kusura bakma rahatsz ediyorum carsamba gunu gtceksiniz ya acaba sadece test icin gidiliomu yoksa illa doktora muane actirmamiz lazimmi bunu ogrenme sansiniz olabilirmi
Fnen Ebruuuusalman ama doktorumda bana şart koşmadı hatta ben yaptırmayı düşünerek konrtole gittim kendisi bana anlattı işleyişi bende gerek yok düşündüm
canbabacan Ebruuuusalman ben oranın ekbinasına gidiyorum yakacık kadın doğum perşembe gidicem nasipse
Ebruuuusalman canbabacan nasil.memnunmusunuz ordan gerci orasi bana ters kalioda bende nasip olursa dahiliye icin arastirmaya gitcem
asdfg3 Ebruuuusalman sifa hastanesinde ikili teste 90 tl verdim, muayene de şöyle ikili test hem ultrason hem kan tahlili oldugu icin mecbur doktora da gözükmeniz gerekiyor once ense kalınlığına bakiyor ondan sonra kan testine yolluyor ☺
Busraferdi7 Ebruuuusalman Ben yaptırmadım ama sormuştum o zaman fiyatını rica ederim☺️ şuan 24+3 olduk 💙 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucaklamıza almayı nasip etsin 🤲🏻
asdfg3 Ebruuuusalman biz muayeneye gecen hafta gittik kayit actirdik 110 tl verdik, bu hafta kontrol ve test icin gittiğimiz icin muayene ucreti vermedik sadece test 90 tl☺
AryaElif Ebruuuusalman pendik cihan tıp merkezi, cüneyt uzun doktorum, ikili teste 150₺ demişti ben gereksiz gördüğüm için yaptırmamıştım ama isterseniz bakabilirsiniz🙏🏻
Ebruuuusalman asdfg3 merhaba cnm bse sorcam sonuclarin ciktimi o hastanede kac gunde cikiomus bse dedilermi
asdfg3 Ebruuuusalman gecen hafta çarşamba yaptirdim bu cuma almaya gidicem 9 10 gunde cikiyormus tekrar sonuc icin doktoruna gidiyorsun☺