Ebruuuusalman ikili yaptırmak zorunda değilsiniz bu arada, sonucunun garantisi yok zaten, sadece down sendromu olup olmadığına bakılıyor eğer yüksek çıkarsa siz aldırmak isterseniz sıvı alıp bakıyorlar ona göre aldırıyorsunuz bebeği, ben aldırmak istemedim hiç düşünmedim yani bu yüzden yaptırmadım