Mom3834 zeynepin_annesiiii yok sabah iki kez kasıldı sonra başladı sancı.. bidaha olmadı.. hiç geçmiyor geçse dakika saycam bildiginiz regl sancısı🥺
zeynepin_annesiiii Mom3834 Allah Allah belki de rahim büyüdüğü için oluyodur cnm . Doktoruna bı msj fln at istersen
Mom3834 kalpatisi_ ay doguramayayım erken gelmesin de, oglak burcu olsun tövbe tövbe sancı cekerken düsündügüm şeyler 🙈
Mom3834 Cicilibicili evet haber bekliyorum bakalım gel derse zaten 5 dk evden hastane hemen gidicemm🥺
KadersizMelek Mom3834 seninle günümüz aynıydı galiba canım 33+3bugün benim, sancılar geçen hafta çoktu şükür bu hafta çok olmadı,ama ağrılar ve ağırlık çok oluyor bende de
Mom3834 KadersizMelek evet günümüz aynı ama bizim 34+3 ile uyumlu valla 3 hafta bile önde olsa yine erken 😢 ağrı ve ağırlık hep oldu bugun farklı sancı var 🥺
2-prensesannesiii Mom3834 Gaz falan olabilir mi acaba bende bazen gazlaniyorum doguruyorum sanıyorum 😂
Sude-96 Mom3834 kuzum doktora yazmakla iyi yapmışsın benim de öyle olmuştu yinede inşallah değildir, öyleysede korkma keserler sancını ilaçla birşey olmaz
Ouzc nevamm1 bebeğiniz kaç kg doğdu kuveze koydular mi? Ben de 35. Haftadayım nedense doğuracak gibi hissediyorum.
KadersizMelek Mom3834 bende artık doğurayım diyorum çok zorluyor beni ya, 36yı görseydik bi. Benim haftasıyla uyumlu. Sırt ağrısı ve karın içi ağrısı çok ya🤦🏻♀️
Sude-96 Mom3834 gelmez gelmez durduruyorlar doğumu ki gelse bile haftamız artık çok erken değil hiçbirşey olmaz iyi haberlerini bekliyoruz 🤍
Mom3834 KadersizMelek daha 3 gün önce doktora sordum ben hiç bir bebeği 38 den önce istemiyorum dedi 36 yı cok erken buluyor 🙄
NurBusee Mom3834 bende 33 haftaligim suan sağ kasigima doğru siddetli ağrım oluyor geçmek bilmedi gideceğim bende sizin kasiginizda mi agri
Mom3834 NurBusee kasıgımda değil, yani öyle keskin bir ağrı yok bel ve kasık çevresinde regl sancısı gibi sancı cekiyorumm
KadersizMelek Mom3834 riskim var canım benim daha erken bile olabilir, plesantam eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyatım riskli zaten,ani kanamaya bağlı benim durum😢