Mom3834 unemere evet doğru söylüyorsunuz normal de de var akımtı ama bu sefer biraz daha fazlaydı. Çok sümüksü değil ondan nisan oldugunu zannetmiyorum
unemere Mom3834 Son haftalarda akıntı da fazlalaşırmış belki de öyledir. Sabırsızlanmasın acele davranmasın miniğimiz sağlıkla zamanında gelsin inşallah 🤗
zeynepin_annesiiii Mom3834 kasiliyo mu peki bebek içerde böyle sertlesiyo mu . Doğum sancısı belirli dklar içinde gelmesi lazım
Mom3834 lavininannesii yazdım bakalım gel derse gidicemm ya da şunu yap bunu yap geçmezse der belki bakalım cevap bekliylrumm
kalpatisi_ Mom3834 ayy yağmur da doğuruyo sıra bize geliyo 😅😘 inşallah biraz daha bekler bebişin sağlıkla gelsin minnak ❤️
kalpatisi_ Mom3834 işte diyorum ya inşallah biraz daha bekler diye 😘 panik yapma kuzucumm belki biran önce çıkmak için sabırsızlanıyodur 🥰🥰🥰
Belacivciv Mom3834 Şiddeti artıyosa ve dinlenince geçmiyosa bakılması lazım, istersen doktoruna ulaş bi baksınlar 👀
Mom3834 zeynepin_annesiiii yok sabah iki kez kasıldı sonra başladı sancı.. bidaha olmadı.. hiç geçmiyor geçse dakika saycam bildiginiz regl sancısı🥺
Mom3834 kalpatisi_ ay doguramayayım erken gelmesin de, oglak burcu olsun tövbe tövbe sancı cekerken düsündügüm şeyler 🙈
Cicilibicili Mom3834 eğer uzunsa doktorunuzu mutlaka arayın. Bi nstye bağlayıp bakılsın. Haber verin bize de 🌸
Mom3834 Cicilibicili evet haber bekliyorum bakalım gel derse zaten 5 dk evden hastane hemen gidicemm🥺