Emine003 moralinizi yüksek tutun inşallah kötü bir şey olmaz benim o şekildeki kanamaların 5. Haftada başladı 20 li haftalarda kadar devam etti. Bir gün olmasa aradsn üç dört gün geçiyordu bir bakıyordum ya kırmızı ya kahverengi leke doktorlar hep herhangi bir sıkıntı yok bebek iyi ama yat dinlen diyordu. Haftalık da prolotun iğne vuruluyordum şükür artık 30 li haftalrs yakın geçti ve doktor yürüyüşe iş yapmama falan izin verdi. Ama hiçbir şekilde ihmal etme az leke de olsa ya kendi doktoruna ya acile git için rahatlasın