Kizlar ben progestan kullanıyorum bugün öğleden sonra kontrolüm vardı 10 gün önce kanamam olmuştu ama bi neden bulunmamisti neyse bugünde kontrole gidecektim ve son 4 gündür herhangi bir kahverengi akıntım veya kanamam yoktu taki bugün sabah tuvalate girene kadar tuvalete girdim hiç biseyim yoktu yine sonra ayıptır söylemesi büyük tuvaletimi yapınca bir baktım kanlar var sonra peçete ile vajinami sildim kan siz de de hiç böyle oldu mu lütfen cevap 😔