Aysebln Ozie1993 yaşadığın şey doğum sancısı canım ama acilman ne durumdadır acaba Rabbim yardımcın olsun sağ salim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏
Ezelaleyna Ozie1993 aynı canım ya valla sancı çok zorluyo bende 2 gündür şiddetli ağrı çekiyorum bugün 3gun nerdeyse sabaahlara kadar uyuyamıyorum evde yürütmeyen bı ağrı doktor yerleşme ağrısı acilman feelan yok dedi bugün arastrp sezeryan istiycem valla 😔
incifeyza doğum sancisinin duzenli araliklarda dalga dalga gelmesi gerekir bi ara oh diyip nefes alirsin 2 3 dkk ya tekrar güçlü bi agri gelir
Ezelaleyna Ozie1993 canım bana devlet yerleşme sancısı dedi 3 gündür gecmiyo özele gittim doğum başlamış akşama doğum olur yatisini yap dedi beni korkutllar ondan sezeryan istyodum şimdi normal olcak 3 cm olmuş açılma