Ebruss12 3 gün önce doğum yaptım eşim ve annem kaldı yanımda iyi ki annem bar dedim şükrettim. Sezeryan oldum üstümü değiştirmeme pedimi değiştirmeme yıkanmama kadar hastane de annem koştu her şeyime çay kahvemi verdi nazımı çekti kaynanamda iyidir ama kalsa yapamazdı bu kadar ve utanırdım kesinlikle çok tansiyonum düştü mesela wc de bayılıyordum annem geldi hemen kıyafetimi kaldırmama falan yardım etti kaynanam olsa utanırdım