Ebruss12 Kimin yanında rahat edecekseniz açıkça dile getirin.O an sizin konforunuz ve rahatlığınız önemli..Kimsenin alınganlık yapacağını zannetmiyorum.. Benim eşim kalacak mesela yanımda ama eşim olmasaydı annem kalırdı…Bende kayınvalidemin yanında rahat edemem , kaldı ki bunu açıkça öncesinde de dile getirmiştim ve kayınvalidem haklısın demişti.🙂 Anne gibisi olamaz bence ya da kız kardeş..