Bizde 36+3 olduk güzel hamişler. Şu an gribim diye geceleri maalesef uyuyamıyorum. Ama son zamanlarda zaten uyuyamıyordum :( kalkarken zorlanma, yatarken zorlanma, hafif kaşık ağrıları bir de bebiş dönerken herhalde vajinama baya baskı yapıyor açıyor orası sonra geçiyor :)