Melike3535 Kizlar nasil gidiyo durumlar benim uykusuz geceler bol tekmeli yumruklu popolu gündüzler kasık ağrısı vs vs vs sizler nasılsınız
edanurciftci Melike3535 uykusuz geceler sürekli tuvalette geçen dakikalar tuvaletin önünde oturmayı düşünüyorum artık ağrılar artık sıklıkla geliyor 36 olucam bi gün sonra ama artık zorluyor
ruzgarsmommm Melike3535 of 25 gün kaldı ama bende kıca bir göbek yatakta dönememek ve mide yanması hariç bişe yok:)
DefneRana Melike3535 son 19 yazıyor iyice korku sardı beni ara ara sancı var ağrılarm var bakalım nolacak 😳
DuyguCenkDefne Şuan hareketleri karnımın iyice alt kısmında basım da dönüyordu bugün hep gelecek mi acaba ki diye düşünmekten uyuyamıyorum 🤔 25 gün var daha ama ilk olunca ne normal ne değil bilmeyince böyle bekliyor insan 😅
Melike3535 DuyguCenkDefne her gün yürüyüş yap canım çok iyi geliyo insanın ağrıları geçiyo valla rabbim yardimcimiz olsun🌸
DuyguCenkDefne Melike3535 İnsallah canım 💕 yürüyüş sabah yaptım evde elçin Demirel ile video izleyerek şimdi tekrar yapsam mı eşimde iş yerinde 12-8 vardiyasi bebiş gelirse diye çok hareket etmiyorum yanımda kimse.yok😄
Melike3535 edanurciftci öyle valla panda gibi yuvarlaniyorum bende yerlerde az kaldı sabır inşallah 🌼
ruzgarsmommm Melike3535 Evet gerçekten ya. Sadece bi kez ağladım aylardır o da gece yatakta çektiğim eziyetten gerçekten.
DuyguCenkDefne Melike3535 ya canım ben yaklaşık bir ay önce grip oldum iki hafta yataktan çıkamadım o zamandan beri bir korku geldi hastane harici evden çıkamadım bir daha. Çok ağır geçirdim bebise zarar olacak diye endişelendim. Ellerim çok kasılıyor benim parmak eklemlerim. Mesela elini yumruk yapıp kapatirsin ya onu yaparken eklemlerim açıyor hiç geldi mi başına?
2kiz1erkekannesi 36+3 olduk 25 gün var sanki hic geçmiyor.. uykusuz geceler mide yanmasi kasik agrisi varisli bacak ağrısı yatinca tıkanan burun… Saha sayayim mi😁 Allah hayilirisyla sag salim kurtarsin hepimizi insallah saglikla kavusalim bebeklerimize
Melike3535 ruzgarsmommm ay bndr kendimi çok çaresiz hissediyorum eşim uyuyo horul horul az kaldı sabır inşallah
Tugbacelik2508 DuyguCenkDefne bende de var şu an jarpel tünel sendromuna yol açıyor. Hirmonlardan maalesef iki elimde de var 🤷♀️