Cinsiyet ayrımıyla sorduğunuzu düşünmüyorum. Bende kadın doktor olsa diye düşündüm daha rahat soru sorarım daha rahat hareket ederim diye. Ama sonra araştırmalar sonucu bulduğum doktor erkekti. Ve de kendi doktorumla da rahat olduğumu Farkettim. Tamamen doktorla alakalı birşey