mucizegebelik6 FusunF bence bir bucuk iki litre yeterli😀 diyorlar Kİ cok su icin bebenin suyu azalır. Cok su içince de bebenin suyu fazla olur. En iyisi normal içmek abartmamak hele ki WC yönünü düşünürsek 😀
bebegimizibekliyoruz1 FusunF ah ah bi de bana sor 😂 uykular haram oldu vücut resmen kendini bebe zaten seni uykusuz bırakıcak sen ona alışmakta zorlanma ben seni şimdiden alıştırıyorum diyor 😂
FusunF bebegimizibekliyoruz1 valla öyle Ya şimdiden alıştırma yapıyor vücut 😂hep aynı saatlerde kalkıyorum bide geceleri alarm gibiyim 😂
denizinnannesi FusunF normal tabi canim ben tuvalete resmen yatak sermistim cop atmaya gidip gelene kadar altima kacircak gibi oluyordum ama yinede bol su icmeye devam et sen ihmal etme
minikkoalammm FusunF 2 dkika arayla gidiyorm tuvalete abone olmuş durumdayım😂😂 son zamanlar daha sıklaşıyor çıkmamla tekrar girmem bir oluyor artk 32+1😀
FusunF minikkoalammm haha 😂30lu haftalarda aynıymış 😂 alışmam lazım bu duruma sadece dışarda zor oluyor alışveriş esnasında 😂
minikkoalammm FusunF birde uzun yola çıkıldığında 😂😂 6 saatlik yola gittiğimz de eve gelene kdr 10 dkka da bir mola vermek zorunda kaldk 😂
Mimik FusunF 26+3 olduk…tuvaletten kalktigimda tekrar cisim gelmis oluyor bile… Abdest aliyorum, sıkışık namaz kiliyorum ve biter bitmez tuvalete kosuyorum🥲🥲🥲 Tuvalat resmen oturma odam oldu😑
FusunF Mimik ay evet benimde oturma odam olacak gibi😂 gece uyku esnasında zor oluyor gözüm kapalı gidiyorum 😂
Asliveannesi FusunF kizz daha erken ben nerdeyse az kaldi yatagimi lavaboya serecem o derce o hun yoruldum altimimi baglasam dedim vala🤣
Mimik FusunF ay yaaa sormaaaa… bir de ben geç daliyorum uykuya, tam dalicam o en guzel anda cisim geliyor😆 Birde, tutamiyorum da, usenip kalkmadigim zamanlar olurdu… Ama gebelikte olmuyor oyle iste… Bi de kizim tepikleyince💦💦💦🤣🤣🤣
GNur0506 FusunF ben 35 haftadayım hala öyleyim hamileliğin basından beri günümün yarışı lavaboda geçiyor