Yusufeymeninannesi yanlız terbiye sınırlarında olursanız sevinirim. Şahsi olarak ben size bişey yazmamışım sizin gelipte “kıt” gibi ergen kelimeler kullanmanız hoş değil. Burda hepmizin anneyiz, anne adayıyız lütfen ama lütfen herkes haddini bilsin. Kimse kimseyi kırmasın.
Bu arada Allaha şükür kıtlığım yok. İyi günler !