Smyramhmt kuzum boşver vallahi kimsede kusura bakmasın ama ilişki bence hem stres atma yolu hem keyif atma yolu insanın özeli. Burdan kimse kimseye ilişki düşkünü diyemez. O zaman çocuk yapmak için seneeeeleeeerrceeeeee yok ovü testi yok bilmem ne testi uğraşanlar ilişki düşkünü diyelim. Ayıp sen kafana takma boşver aaa kime be ayoll. Belki düşkünüm kime ne aa çok sinirlendim şimdi 😒 diyorum ya ben 31+3 oldum yapıyorum ve ne kendimi ne bebeği nede eşimi zor duruma sokuyorum. Bi tehlike varsa dr söyler ama sen gidince kapa gözünü sor bi kere bitsin. Eğer tehlike görüyosa(Allah korusun) söyler yapmayın diye. Ben sormadan benimki diyo korumasız olmasın kendini zorlama yeter diyo. Salla gitsin en büyük sorunumuz bu olsun Allah dermansız dert tasa hastalık vermesin 🙈 (not; ilk gebeliğimde 40ım çıktı ben o gecede ilişki yaşadım, ben ilişki düşkünüyüm o zamaaaaann 😂😂😂😂😂😂) öpüyorum tekrar 💜