Benim ilk hamileliyim, çok merak ediyordum hep nasıl bir his, sürekli elim karnımdaydı minicik bir haraketini hissetsem keşke diyordum🤭 18. haftamda ilk defa hissetim, böyle pıt pıt kalp atar gibi bir his, sonraki haftalarda git gide artmaya başladı, şimdi 30 haftalık hamileyim, maşAllah çok haraketli🤭 Bazen sessiz sakin duruyor, karnımı dürtüyorum kız tekmelesene diyorum nereye gittin diye, hemen annesine cevap veriyor tospiğim 😂 Rabbim isteyen herkese nasip etsin, çok güzel, heyecan dolu bir his🙏🏻