Gzdeee11 Emleyla ay ne güzel konuşuyorsunuz resmen moral veriyorsunuz insana denicem bakalım inşallah vardır
Emleyla Gzdeee11 her ay yeni bir başlangıç öyle düşün iyi de olsa kötüde olsa sonuçta şansımız olmuş olacak insallh gerek kalmadan hemen çizgiyi görürsün kötü düşünme hiçbir zaman 😘
Alininannesi2888 Gzdeee11 Benimde aynı 28 ekim yumurtlama günüm adetime 6 gün önce yaptım 3 tane test ikisi silik çıktı 1 tanesi negatif. Adetime 3 gün var test aldım ama cesaretim yok yapmaya 🤦♀️😀 adetimin geçmesini bekliyorum insallah güzel haberler alırız 🙏
Alininannesi2888 Gzdeee11 Kasıklarım çok ağrıyor adet olacakmışım gibi 1 haftadır devam eden bir ağrı var miğde bulantım psikolojik mi bilmiyorum bakalım bekliyorum sizin var mı
Gzdeee11 Alininannesi2888 bende de aynı belirtiler var erken gebelik testi değil de normal testlerden yaptım az önce negatif çıktı beklicem biraz daha
Alininannesi2888 Gzdeee11 Sabredin bence 11 kasıma birşey kalmadı geçtiği an yaparsınız ben öyle yapacağım
Busakts Gzdeee11 normal değil erken gebelik yapın regl öncesi onlar yanıltıcı oluyor . Benim de biri pozitif çıktı tekrar denedim negatif çıktı en son erken gebelik için eczane %99 doğru çıkar dedi
Gzdeee11 Alininannesi2888 yaptım bu gün erken gebelik testi değil ama normal test yaptım çıkmadı beklicem artık
kemalim01 Alininannesi2888 şu 7 TL olan normal testlemi 4 gün önce ögrendiniz acaba yani erken gebelik testi değil diğerini sordum ben acaba
Ecrin_Su47 Gzdeee11 bnim adetime 3 4 gün vardı etken gebelik testi yaptım pozitif çıktıştı😊 darısı başımıza inşallah 🤲
Gzdeee11 Ecrin_Su47 amin inşallah hem erken gebelik testi aldım hemde normal testlerden normal testi yaptım birkaç saat önce çıkmadı beklicem biraz daha