MaBelle Gzdeee11 erken gebelik testi predictor ve comfort almıştım çıkmadı. Normal test olarak laboquick te çıkmıştı ☺️
Gzdeee11 Nazmiye12 amin rabbim tüm hamilelere güç kuvvet sabır versin biz benim eşim asker ve belirli zamanlar 1 ay evde yok ya da 3 günde 1 geliyor
Nazmiye12 Gzdeee11 rabbim kolaylığını verir inşallah tüm askerlerimizede güç kuvvet rabbim korusun zor oluyordur kardeşimde öyle biliyorum o duyguyu canım
Gzdeee11 Nazmiye12 amin inşallah 1 aylık görevdeler şimdi hamileysem ne çok sevinir sanki o öğrensin diye böyle çok acele ediyorum
Gunesim1 Gzdeee11 bence çıkar. Benim daha erken çıkmıştı. Ama şu var negatife kesin değildir ama pozitifse kesindir unutmayın 😊
Gzdeee11 Gunesim1 erken gebelik testi denicem yarın bide normal test alırım adetim gecikirse onu yaparım
Gunesim1 Gzdeee11 iyi fikir. Ancak bu ara deniyorsanız her seferinde 30 tl vermeyin trendyolda 10 tanesi 35 40 tl olanlar var ben ordan almıştım 10 tanesi 18 tl erken gebelik testi 😀 şimdi pahalanmoş tabi 9 ayda
Gzdeee11 Gunesim1 olur bakarım teşekkürler fikriniz için trendyldan sipariş vereyim bari el altında dursun
Emleyla Gzdeee11 Kuzum döllenme olmuşsa üç gün kala bile normal gebelik testinde çıkıyor dene en azından içinde kalmasın bebegm 😘insallh güzel sonuçlar alırsın🙏
Gzdeee11 Emleyla ay ne güzel konuşuyorsunuz resmen moral veriyorsunuz insana denicem bakalım inşallah vardır