mucizebebek03 Sametnida ben🤚🏻35 ten beri yaptım rahmim çok incelmiş dedi ebem ama bebeğim çok iri bebek olduğu için içten kafası gelmiyordu o yüzden kesi yapıldı 3 tane kadar dikisim var bence faydası var yoksa o kadar iri bi bebek bu kadar az dikiş olmazdı
Sametnida Hilal-95 yürüyüş yap canimm 😅 insallah saglikla mutlulukla kavus yavruna Tabiki bizlerde 🤲🥰
Hilal-95 Kubra2721 🤣🤣🤣🤣 aay valla yaa benm oğlan çok rahat vazgecti sadece burası değil aile sulale beklıyor🤣🤣
Kubra2721 Hilal-95 Benimde 33.haftada erken dogum riski oldu ciger gelistirici igne vuruldu yattim dinlendim simdide kendi gelmiyo demek ilgi cekmek istedi 🤣🤣
HavvaGuzey Sametnida ben ilk doğum da yapmıştım kesim de vardi bu sefer yapmıyorum çünkü her yapista sancilaniyrm
Hilal-95 Didemmmmm ammin canım inşallah 🙏🏻 Önemlisi o zaten valla allah bi avazda kurtarsın hepımızı. Valla gönderirse hastanemi değiştiricem artık hayırlısı bakalım
Emines_01 İlk dogumum da yaptım sancı 1 gün sürdü ama 1 dkda dogum yaptım kesi dikiş hiçbirşeyim yoktu eşim yaptı 37. Haftada başlanıyor teknik olarak
Hilal-95 Kubra2721 anam yok nerde bızde oneymiş öle bsymi varmış 🙈 benm adam cok korkuyo en basından beri hele smdı hiç yani beni cok farklı bsy olarak görüyor😄🤣 ben asla yapamam diyo sölüyorum sezeyan olursun diyo 🤦🏻♀️
Kubra2721 Hilal-95 bosver bacim oylesi daha iyi burda neler okuyorum 🙄🙄 riskli gebelikte illa olsun diye yalvaran kocalar var 🤦 benimkinide biraz ikna ediyodum ama annem geldi bize artik bizimkide bitti 😂
Baysey Sametnida ben basladım doktor direk esıme anlattı 36. Haftadayız 2 3 gundur ağlayıp yaptırmıyordum acır diye 🙈 doktor dun Bi guzel azarladı mecbur dunden beri yapıyoruz. Arkadasım yeni doğum yaptı hiç kesi yok onun hep bu masajdan diyo