Kumsalsmom Bsrefe cinsiyetini yarın öğreniriz inşallah diye umuyoruz 16+3 ☺️🙏🏻 İki gün önce küçük bi hareket hissettim gibi ama küçük ya emin olamadım yine de güzel bi duyguydu ☺️
Bsrefe begonvilko bn kizim olsn cok istiyorm ne gibi seyler yasiyorsun kiz gebelikte birtane oglum var 4 yasinda🤗
begonvilko Bsrefe canım benim en belirgin değişimim tüm vücudumun tüylenmesi oldu. Bilemiyorum belirti olarak değerlendirilir mi ama inanılmaz tüylendim. Bir de canım hep tuzlu cekiyor.
KK16 12+2 de belli olmadı 😕 ama ultrasonda 13+1 çıktı başına böyle gelen oldu mu ? Gelişim öndeyse erkek mi oluyor ?
Sibel_l3 KK16 benim 10+5 diye gittik geçen hafta 11+5 çıktı olabiliyor yani bir hafta ileri veya geriden gelmesi
Sibel_l3 Bende 12+4 deyim canım bu aralar cikolotali gofret çok çekiyor cinsiyet için sabirsizlaniyorum🙂😂 yarın ikili test sonucum çıkacak
Melisagncm Bende 15+2yim 29 nisan görünüyor doğumum 14+3 de cinsiyeti öğrendik 🥰😍 hareketler için daha erkenmis maalesef..
Bsrefe https://resimyukle.io/r/JfhK00gaCT https://resimyukle.io/r/p3lYgcqJbn https://resimyukle.io/r/GqWRU3dLfN https://resimyukle.io/r/hCBcTUMkpm https://resimyukle.io/r/GZT85BJ6Pl https://resimyukle.io/r/VmCMDwRdSh Kizlar sizce cimsiyetimiz ne cinsiyetini bilenler bakabilirmi kendisininkilere benziyormu😊
KK16 Sibel_l3 İlk başlarda erkek gibi geliyordu Çin takviminde erkek çıkmıştı çünkü Ama şimdi hep kız gibi geliyor güzelim kızım diye sevesim geliyor ☺️ Rüyamda da kız çocuk gördüm bir kaç hafta önce
Fatma_6868 Bnde 15+4 kızlar 1 buçuk aylıkken hissettim ben seyiriyordu öle …ERKEKMİŞ erkek küçüken kımıldarmış die duydum ilk gebeliğim
KK16 Fatma_6868 1,5-2 aylıkken bende göbeğimin kımıldamasını görüyordum kalp atışıdır diye geliyordu bana o kadar erken hareketi gözükmez diye. Yoksa benim de mi oğlum olacak 🙈