Kaderx Nuraaannnonusss kaşık bel ağrısı regli olcakmis gibi var cnm ama doğum sancısı yok. Vala acile gidince açılmaya bakiyolarmi. Bnim varmı yokmu bilmiyom. 39+5
Beyzuska Kumsalsmom cok tesekkur ederim canim. Normal dogum icin beklemedeyiz ama biraz çatımda basıklık varmis normal baslayip sezeryana da dönebilirmis süreç. 3 gunde bir çağırdı artik hayirlisi neyse o olsun