Lina03 mhbbbera karnim tas gibi oluyor nefesim kesilcekmis gibi agri giriyo karnima cok az sürüyor geciyo 🙄
Gunesim1 Beyzuska bana da 37de bebek iri diye bu saatten sonra gelse iyi olur dedi doktor. 38 e girdim kapıyı çalan bile yok😀 Allah tez zamanda kavuştursun bizleri inşallah
Beyzuska Gunesim1 amin canim insallah sag salim gelsinler de hayirlisiyla. Valla bilsem en bastan exit yazisi koyardim cocugum kolay bulsun çıkışı diye😀
Gunesim1 Beyzuska iyi fikirmiş 😀 neyse artık keyiflerini bekleyeceğiz sıpaları, doğduktan sonra da bir kaç yılımız onların keyiflerini beklemekle geçecek şimdiden alışsak iyi olur😂