Smyr_2525 canım ben 24 yasında gebe kaldım hem pcos hemde pıhtılaşma hastasıyım gebe kaldim evlendıkten hemen sonra ama kimyasal oldu bu sefer Rabbim affetsin hırs yaptım tekrar bir sağlıksız gebelıgım oldu ama sonuç olarak hamile kaldım gittiğim doktor hamile kalamazsın tüpün biri kapalı aşılama yada tüp benek öneririm bu süreçte yıpranırsın dedi ondan sonra Allah’a bıraktık kötü düşünmedim olur dedik filan hoop iki ay sonra yumurtlama testınde piki görüp degerlendırdık o ay gebe kaldım kızım 20 aylık şimdi de 8 aylık gebeyım hiç birsey kullanmadım sadece pıhtılaşma hastası olduğum içinde günde bir kez oksapar iğne kullanıyorum. İçini karartma birde benden sana tavsiye boş bol kafanı dağıtacak şeyler yap gez toz eşinle eğlen aktivite yap. Ha birde yatağa bebek için degil de birbirinize duyduğunuz özlem için girin. Kafaya bebegi takınca hakıkaten olmuyor yaşadım bizzat gördüm