Smyr_2525 evet ablam tek tuple hamile kaldi, iki cocugu var simdi. Bir tupu kapaliydi digerinde de cikolata kisti vardi. Tup bebekle hamile kaldi ama bebegi kaybetti, tekrar tup bebek yapti yine kaybetti. Sonra hic beklemedigi anda hamile oldugunu ogrendi cocugu simdi 6 yasinda. Aradan belli bi sure gecti, yine hamile kaldi o da 2,5 yasinda 🤗 yani tup bebekle olmadi ama sonra allah ona dogal yoldan nasip etti. Asla umitsiz olma, allah insallah sana da nasip eder saglikli evlatlar 🤲🏻