ebru_d_ Canim benim ya böyle düşünceyle kendini sıkma normal doğum yapan kişilerle biraz konuşmayı dene belki bir baskasinin ne söylediği biraz da olsa etkiler . Benim sezeryan istemememin sebebi doğumdan sonra ayağa hem geç kalmak hem o izin bende ömür boyu kalmasi hemde o yaranın zor iyileşmesi tabi bu durumlar herkesde aynı olcak değil ama iyileşme süresi yinede o civarlarda belki daha fazla ama tabi burda seninde gerçekten ne istediğin önemli stres yapmaman önemli, bebişini kucağına alacağın o anı düşün çok bunalma.
Ve doktorunda bu konuda sana fikir olarak akıl vermesini isteyebilirsin eğer normal doğum isteyip sezeryan olup sonra pişman olmazsan sezeryan da bı seçim tabiki ama inşallah kararını sağlıklı bir şekilde verirsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini 🥰❤️