ayemzeyzey12 selamün aleyküm canım kardeşim. Namazi kılmayı erteleme inşallah. Erteledigin an daha da zorlanırsın. Ezan okunduğu an hemen kalkıp kılarsan alışırsın zor gelmez. Birde abdestli olmaya çalış hep abdestli olduğunda vakit girdiğinde de çabucak kilabilirsin. Namaz saatlerini takip et ezan okunmadan 5 dk önce abdest al ki usenmeysin namaz kilmada. Zorlandığı da aklına şu gelsin. Sana şu anda olduğun zamanı veren Rabbinden sen kilacagin 10dkmi esirgiyorsun haşa. Onun huzuruna gideceğini onunla konuşacağını düşün.Allah yardımcın olsun.❤️🤲