Ah kıyamam ya 😔 Acilen vakit kaybetmedenn! Bende yaşadım yerleşme kanaması. İki üç damla toz pembe bişeydi bir kere sildim geçti bidahada gelmedi. Buna nasıl yerleşme kanaması diyebiliyorsunuz aklım almıyor. Dua edeceğim senin için aklım kalbim seninle 🙏🏼