Kızlar 6+0 gebeyim dün hiç bişi yapmadım bi an beni şidddetli bi sancı ve kasılma tuttu uyuyim geçer dedim uykudan benden gelene uyandım çok yoğun şiddetli bir kanama iç çamaşır kanolmadık yer kalmamış parmağım büyüklüğünde bir pıhtı da gelmiş hemen eşimi aradım o şok la düşük yaptım zannettim okmeydanı doğum evine gittik çatala çıktım karnımdanda baktı yerleşme kanaması korkulacak hiçbir şey yok dedi kanamayı durdurucu bişi verecekmisin dedim hiç bir şeyin yok dedi çıktım geldim sancım kasılmalarım daha bi şiddetlendi sanki doğrucam duramıyorum allah kimseye yaşatmasın kendi doktoruma yazıyorum wp den cevap vermiyor eni sonu aradım bizim hastaneye git öyle geçer diye beklenilmez ben hastaneyle iletişime geçerim gerekeni yapacaklar dedi devlete gittiğimi böle böle dediler falan anlattım durma bizim hastaneye git allah muhafaza düşük yaparsın dedi gittim gereken müdahaleler yapıldı çok şükür kendime geldim şimdi kanamam yoğun değil ama damla damla geliyor doktoruma yazdım cevap vermiyor kızlar ben napıcam aklımda kötü sorular bebeğime bişi olur diye çok korkuyorum doktorumuda değişicem hiç memnun değilim acil durum var kadın yazıyorum cevap vermiyor napacağımı şaşırdım benim gibi olan varmı aynı durumu yaşayan lütfen beni aydınlatın