Bsrbsrrr Merveismail3 valla ben versin diye bakıyorum ısrar edicem çünkü gerçekten günümü etkiliyor bide çalışıyorum daha zor oluyor hiç bişe yiyemiyorum doğru düzgün insallah verir🙏🏻 Sizinde şikayetleriniz insallah geçer🥳
Minmin Merveismail3 hayır cuma gittiğimde doktora söyleyeceğim kafayı kaldıramıyorum evin içinde tuvalete giderken bile mıy mıy yürüyorum sanki çuval taşımışım tüm gün
Mevludedamgaci Merveismail3 benim şuan 19+3 haftaligim mide bulantılarım yeni yeni geçti ill zamanlar her sabah kusuyordum çubuk kraker ve eksi şeyler iyi geliyordu kimisinde daha erken geçiyormuş ama benim uzun sürdü biraz
Elfs Merveismail3 bende prilam işe yaramadı zoltem kullanıyorum bu ilaç kemoterapiden sonra da kullanılıyormuş aklınızda bulunsun doktorlar gebelere de veriyorlar
Soniiii27_1 Merveismail3 günde dört taneye kadar kullanabilirsinz onu gece yatmadan iki tane alın çok bulantiniz varsa az bulaniyosa bir tane gece bır tane sabah alın aç karnina
Soniiii27_1 Merveismail3 günde dört taneye kadar kullanabilirsinz onu gece yatmadan iki tane alın çok bulantiniz varsa az bulaniyosa bir tane gece bır tane sabah alın aç karnina
Nurrkacrr Volkitolki Volkitolki akşam yatmadan önce mi 2 tane hap içiyorsunuz bana da verdi de doktor iki ilacı pespese mi yoksa ara verip de mi içiyorsunuz
Volkitolki Nurrkacrr prilam dr bulantı ilacını gece yatmadan 2sinide aynı anda içiyorum Sabah kalkınca da aç karnına yeniden içiyorum