Ben de anksiyete problemleri yaşıyorum. Maalesef ilaca başlamak zorunda kaldım 15 haftalık hamileyim. Hamilelik üzerine uzmanlaşmış bir profesör benim psikiyatri doktorum. Bu yüzden onun gözetiminde olmak beni rahatlattı. Aynı zamanda terapi de alıyorum. Özellikle bdt(bilişsel davranışçı terapi) benim sevdiğim bir teknik. Bir de çok okuyorum iyi hissetmek, panik atakta, seninle başlamadı, hayatı yeniden keşfedin, mükemmel olmamanın hediyeleri, pozitif gücün büyüsü vb. bunları okudum ve uygulamaya çalışıyorum. En son şimdi Dr. Jor Dispenza’nın meditasyonu var onu yapıyorum. Herkes için işe yarayacak ve kabul edeceği yöntem farklı bence. Bu yüzden kendine iyi gelecek şeyi biraz deneyerek bulmalısın. Ben hala deniyorum :) Bir de Tms yöntemini araştırdım, ilaç almak yerine kullanabilirim diye düşünmüştüm ama doktor bana uygulamadı. İstersen ona da bir bakabilirsin.