Günaydınnn😘 Kızlar yaa çok huzursuzum hamile kalmadan önce psikolojik tedavı görüyordum (ilaç) şimdi bebiş için bıraktım ama yıne başladı huzursuzluk kötü düşünme sureklı ölüm korkusu sarma ben normal doğum istemıyorum bazı sezeryan istiyorum ama şimdi de narkozdan korkuyorum ya zehirlerse benı vs vs ya ne yapacam bilmiyorum ilaç kullanırken çok iyidim şimdi psikoloğa gitsem ilaç verecek bebekte buna maruz kalacak onun vebalını de almak istemıyorum benım gıbı düşünen veya panıkatak aksıyetesi olan var mı ? Nasıl başa çıkıyorsunuz yada ilaç kullanıyormusunuz benımle paylaşırmısınız kafam inanılmaz kötü 😔 unutmak için buraya gırıyom sohbet muhabbet ama yine aklımda dank edıyor varya çok zor bu panıkatak be aksıyete insanın beynı insana resmen oyun oynuyor teşekkürler şimdiden 🌸💕