buketpoyraz Emilah nstde sancı 80 üstüne çıkıyor iniyor , valla bekletiyorlar sorma hiç sıkıntıdan ölüyorum , bebek içerde şişer derken nasıl yani
Emilah buketpoyraz suyun gelmemiş olsaydı hastanede bekleme cik derdim 80 şancı doğum sancısı değil.. beklemek baya zor olacak senin için . Canım suyun azalırsa bebek de içeride çok beklerse şişiyor ins öyle bişeyin olmaz da rahatca doğum yaparsin
Emilah Emilah doktor kontrolünde olman şuan daha iyi. Hayırlı doğumun olsun ins doğum anında lütfen dua et benimde çok az kaldı 2.doguma .
buketpoyraz Mujde0808 şimdi fitil verecekler , eğer yarına kadar olmazsada mecburen suni vereceklermiş 🤦🏻♀️