2prens-annesii 38+5 haftalığım son 9 sonunda 🤭 Tek haneye düştük çok şükür 3 hanelerden buralara gelmek kolay olmadı 😅 Gelen yalancı sancılar dışında pek birşey yok bende sizlerde durumlar nasıl 🤗💙
2prens-annesii Nurklc38 Ay inşallah kuzum ya valla bitsin diye bakıyorum artık ha bu gece gelecek ha bu gece derken son 9 artık gel diye konuşuyorum yavruma ama beni takan yok 😅😅
2prens-annesii Ftmsgr Ah en hareketli haftaları yeri geniş geniş gerçi benimkinin yerinin daralmasına rağmen hala maşallahı var 😂
Sedaakgulx asli_gulkaya 2prens-annesii postalarda sizi çok görüyorum doguramayanlar kulübü kuralım 😆😆
2prens-annesii lentil Ay yaa nasıl olacak bu iş bilmiyorum napsak ne etsekte yola koyulsa bu bebişler 🤷🏻♀️ Benim ikinci normal doğumum olacak inşallah çabuk gelir dediler bir de bunu ama tık yok 🤦🏻♀️
2prens-annesii asli_gulkaya Allah’ım 41 lere kadar bekletmeden getirsin şu bebeleri inşallah sağlıcakla ya🤲🏻🤗
Asliveannesi 2prens-annesii canimbenim son 14 ama 4ncu cocuk olmasina ragmen 1 santim acikigim yok Allahsonumuzu hayir etsin
2prens-annesii Asliveannesi Beni kandırmışlar o zaman anam bacım ben nerelere gidem🤦🏻♀️ ikinci çocuk çok durmaz içerde gelir merak etme dediler hep aha gelmek bilmiyor işte napcaz 😂 şaka bir yana Rabbim bir avazda kurtarsın bizleri 🤗
asli_gulkaya Sedaakgulx ay evet gelmiyor çünkü doktor 37 38 gibi gelcek bu erken görünüyor dedi 6. Aydan beri erken doğum riski görünürken 40 hafta tamamlıyoruz :) ben de hergün bekliyorum biran önce gelsiiin diye 😊🤦♀️
lentil 2prens-annesii hahahhah bir de sürekli arayan insanlar doğurmadın mı diye o ayrı deli ediyor insanı
Sedaakgulx 2prens-annesii asli_gulkaya benimde nst de sancı çıkmıştı 37 haftada ebe 1-2 haftaya gelir dedi 40 dolcak gelmiyo sancılar yok artık. Millet hep doğurdu kaldık biz
2prens-annesii Kusciviltisi Gerçekten miii ne olacak peki doğumunuzu nasıl yapacaksınız 😬🙁 Normal doğum mu bekliyorsınuz 🤗