bebekgeliyoo Ayse476 geçmiş olsun benimde rahimde kanama alanı var, dıştan da kanamam var siz progrstan hap ve pruluton iğne kullanıyorum yatıyorum hep yarın 1 hafta olacak. Sizin ne kadar sürdü? Kaç haftalık oldunuz bi öneriniz var mı
Ayse476 bebekgeliyoo dıştan kanama bende de vardı maalesef. İğneyi bıraktım ama hapı hala kullanıyorum. 1 ay oldu. Sürekli yatıyorum belim ağrıdığı için zaten hareket edemiyorum oturmakta Bile zorlanıyorum hep yatıyorum o yüzden
aygnaygn Acemi_anne61 bende bugün 14.haftam oldu 2 kere kanamam olmustu progestan kullanıyordum da artk bırakabilirsin dedi korkuyrm da yine aynısı olursa dye
Acemi_anne61 aygnaygn ultrasonda kanama alanı görmediyse bırakabilirsin bende 12. Haftada bıraktım birdaha kanama falan olmamıştı bir iki haftaya inşallah kendine güveniniz de geri geliyor inşallah bir sıkıntı yaşamadan atlatırsınız bu günleri
aygnaygn Acemi_anne61 cok teşekkür ederim insllah yarin yola cikicam misafirliğe gelmstik orda kanamam oldu 2 ay kaldım smdi evime geçince birakrm insllah tekrarlamaz size de cok gecmis olsun
Acemi_anne61 aygnaygn çok zor gerçekten ama yola çıkcaksanız yine eve geçince bırakırsınız dediğiniz gibi korkmayın geçecek inşallah bende teşekkür ederim