Koalamm merhaba, benim bugün çatı muayenem vardı, 37 haftalığız. Dün ağdaya gittim. Uzun süreden beridir ben de ağda yaptırmamıştım, lazerden sonra ufak tefek çıkanları jiletle hallettim ama ağda büyük rahatlık. Hamilelikte biraz zor oluyor açıkçası ama iyi bir kuaför bulduktan sonra yavaş yavaş yaparsa katlanılmayacak bir acı değil. Size tavsiyem çatı muayenesi öncesi yaptırın ya da sezeryan olacaksa tarihiniz belli olduktan sonra doğuma yakın yaptırın. 3-4hafta arası kalıcı oluyor.