Ecece7 erken değil ben bebeğim 6 haftalıkken mama sandalyesi indirimdeydi aldım 60 TL ye mama sandalyesi aldım şu an 100 TL
Ebebek uygulamasını indirdim sadece indirimlerde alışveriş yaptım A101 bim gibi marketlere gelen uyguna şeyleri aldım 9 ay boyunca indirimde oldukça aldım ve çok çok uyguna gelmiş oldu bir çok şey. Herkes 6 haftalık bebeğe eşya mj alınır dedi ben negatif düşünemeyeceğim evladımı kucağıma alacağım dedim 39+1 iz bir haftaya doğum inşallah ☺️ İyi ki de erkenden başlamışım çünkü alınacaklar bitmiyor ve piyasa öyle ki bir şeyin fiyatı bir haftada değişiyor