Halimeee53 selam canım bende 8. Haftada kanama yaşadım bir gün hastanede yattım. Progestan fitil ve haftada bir proluton iğne kullanıyorum. Kanam kesildi ama kahverengi lekelenmeler devam ediyor. Sizin 12. Haftaya kadar lekelenme sürekli devam mı etti? Lekelenme olduğu sürece düşük riskiniz var mıydı? Ben 2 haftadır WC yemek harici sürekli yatıyorum.