İki defa adet gibi kanama oldum tertemız kıpkırmızı kan boşaldı resmen hatta parça geldi bı defasında kan pıhtısı nerdeyse ceviz kadar bebeğe bişey olmadı çok şükür bı gün hastanede yattım progestan fitil kullandım hala kullanıyorum sabah akşam progestan iğne oldum gün aşırı 12 ci haftada leke bitti tamamen temizlrndim şimdi 17+2 oldu kızım olacak hayırlısıyla